Auala e filifili ai alavai fola

O le alavai o le fola o le pito taua lea e feso'ota'i ai le paipa alavai ma le fola o le fale.I le avea ai o se vaega taua o le alavai i totonu o le fale, o lona faatinoga e aafia tonu ai le lelei o le ea i totonu, ma e taua tele foi mo le puleaina o le manogi i totonu o le faletaele.
O mea o le alavai fola e tele ituaiga, e pei o le uʻamea, PVC, zinc alloy, ceramics, alumini lafo, uʻamea, apamemea, apamemea ma isi mea.O mea eseese e iai o latou lava lelei ma mea le lelei.
1.Engineering plastics: faʻaaogaina lautele i inisinia, tau maualalo, taugofie.
2. Cast uʻamea: taugofie, faigofie e ele, leaga, pipii palapala pe a uma elea, e le faigofie ona mama;
3.PVC: taugofie, faigofie deformed i le vevela, e le lelei le maosi teteʻe ma aʻafiaga tetee, ma e le matagofie;
4. Zinc alloy: taugofie ma faigofie e corrode;
5.Ceramics: taugofie, corrosion-resistant, impact-resistant;
6.Cast alumini: tau vaeluagalemu, mama mama, rougher;
7.Stainless sila: tau feololo, matagofie ma umi;
8.Copper alloy: taugofie ma aoga.
9. Brass: mamafa, maualuga-grade, tau maualuga, e mafai ona faʻapipiʻi eletise.

E fa'afefea ona filifili alavai fola?
.Faʻavae i luga o le faʻaaogaina
E mafai ona vaevaeina alavai o le fola i alavai fola masani ma alavai fola o le masini fufulu.O alavai o le fola mo masini fufulu o loʻo i ai se ufiufi lapotopoto e mafai ona aveese i le ogatotonu o le alavai o le fola, o le paipa alavai o le masini fufulu e mafai ona tuʻu saʻo e aunoa ma le afaina ai o le faʻafefe o vai faʻafefe i luga o le eleele.

Ole alavai ole fola ole mea taua1

.Faʻavae i luga o mea faʻafefe o le fola
E 9 tele ituaiga alavai o le fola i le maketi.O ituaiga eseese e eseese lelei ma le lelei, e mafai e le tagata faatau ona filifili mea e faʻatatau i la latou paketi, faʻaaogaina.

Ole alavai ole fola ole mea taua2

.Faʻavae i luga o le saoasaoa faʻalauiloa
Afai o le avanoa i le alavai o le fola e tele, poʻo le vaeluaga o le paipa e lava, ma faʻafefe vai vave ma aunoa ma se faʻalavelave, ona mafai lea ona e filifilia e faʻatatau i lou manaʻo pe a faʻatau.

Ole alavai ole fola ole mea taua3

.Fa'avae i luga ole a'afiaga ole deodorant
Deodorization o se tasi lea o galuega sili ona taua o alavai fola.Ole alavai fa'amaufa'ailoga vai e sili ona umi lona tala'aga.Ae e i ai se tulaga le lelei, a maua le vai, e galue le alavai o le fola, ae faigofie ona tupu mai siama.O le mea lea, o le filifiliga sili o le suʻeina lea o se alavai o le fola e tuʻufaʻatasia ai le faʻaleagaina o le tino ma le faʻamamaina o le vai loloto.Deodorization faaletino e ala i le vai mamafa ma maneta tumau e sui le gasket, ona ausia ai lea o le aafiaga o deodorization.

.Faʻavae i luga ole aʻafiaga o le anti-blocking
E le maalofia le faʻafefiloi o le vai i totonu o le faletaele ma lauulu ma isi mea, o le mea lea e tatau ai foi ona faʻafefe le alavai o le fola.

Ole alavai ole fola ole mea taua4

.Faʻavae i luga o le faʻamaeʻaina
O le togafitiga i luga ole alavai o le fola e mafai ona faʻaleleia atili ai le faʻafefeteina ma faʻalelei.Electroplating poʻo isi faiga e mafai ona faia se ata puipui i luga o le alavai fola polesi, e pei o pulumu luga, lanu apamemea, lanu apamemea, ma isi, ma e mafai ona e filifilia se alavai fola talafeagai e tusa ai ma lau lava teuteuga faiga ma paketi..

Ole alavai ole fola ole mea taua5

Afai o le paipa alavai i lalo o le pesini e manaʻomia le faʻaogaina o le alavai o le fola e faʻafefe ai, e tatau ona faʻaoga se alavai fola ua mamanuina faapitoa mo masini fufulu.Fa'amanatu i le aufaigaluega fa'apipi'i e fa'apipi'i ituaiga alavai fola i tulaga fa'atatau.Aua ne'i fa'afefiloi alavai fola masani ma alavai o le fola o le masini tamea, ne'i o'o mai ai le tele o fa'alavelave fa'afefe.


Taimi meli: Nov-04-2022